dinsdag 16 juli 2013

zoekertje vervanging


Beste,

Super initiatief! Ik hoop dat jullie veel enthousiaste collega's vinden om mee te stappen in dit unieke project,
zou een enorme meerwaarde zijn mocht steeds vervanging beschikbaar zijn als huisarts, de overheid zou hierin zeker een steentje mogen bijdragen.

Zou je volgend berichtje van ons willen plaatsen?



ZELE: VERVANGING JAN-FEB 2014

Wij zoeken een vervanger om één van de artsen in onze duopraktijk te vervangen in januari en februari 2014.
Ikzelf, Ilse, zou graag acht weken zwangerschapsverlof opnemen, maar gezien de periode van het jaar wordt dit quasi onmogelijk. 
Ik zou enorm opgelucht zijn mocht mijn echtgenoot geholpen worden door een collega, zodat ik zorgeloos van mijn laatste kraamperiode kan genieten. 

Onze praktijk is in Zele gevestigd (www.duopraktijkzele.be). Consultaties zijn op afspraak dus alle uren zijn mogelijk, ook kortere of eventueel iets langere periodes bespreekbaar. 
We werken met een telesecretariaat.



Dank u!

Ilse Decraemer


Geen opmerkingen: