donderdag 23 november 2017

Vacature

Huisarts gezocht om groepspraktijk mee uit te bouwen te Puurs
De motivatie voor het project:
Huisartsgeneeskunde staat niet stil. De manier van werken verschilt grondig met die van vroeger en zal blijven veranderen.
Daarom had ik het idee om zelf van nul te beginnen, om een praktijk op te starten die klaar is voor de toekomst.
Dit project begint stilaan vorm te krijgen. Midden december 2017 zal ik de eerste patiënten ontvangen.
Dit wil ik graag delen met andere collega’s. Daarom ben ik op zoek naar een collega om vanaf september 2018 de praktijk te versterken. Ervaring is niet vereist, een goede motivatie is een must.
De praktijk is gelegen te Puurs, een gemeente in volle groei. Recent hebben enkele collega’s hun praktijk stopgezet of gaan dit in de nabije toekomst doen. Hierdoor is Puurs Impulseogebied. Werkzekerheid is gegarandeerd.
Er wordt enkel op afspraak gewerkt via een online module. Huisbezoeken zijn een gunst, geen absoluut recht. Dossierbeheer gebeurt via CareConnect en er is een georganiseerde weekwacht. Weekendwachten vinden plaats op de wachtpost N16.
Het praktijkgebouw is volledig gerenoveerd en omvat:
  • 3 kabinetten voor een huisarts
  • 1 kabinet voor paramedisch beroep (psycholoog, diëtist, seksuoloog, …)
  • Balie met secretariaat
  • Vergader- en ontspanningsruimte
  • Dit alles met het oog op aangenaam en efficiënt werken
Als jonge huisarts probeer ik aan moderne geneeskunde te doen in respectvolle samenwerking met andere spelers op de eerste en tweede lijn.
Dit project is nog in volle ontwikkeling en ik zoek iemand die dit verder mee wil uitbouwen.
Zegt het je wat om hieraan mee te werken? Heb je vrijblijvend vragen of wil je gewoon eens kennismaken?
Neem gerust contact op via brampeetersmd@gmail.com of 0479/407428.
Je kan ook altijd een kijkje nemen op mijn website www.huisartsentspoor.be

Geen opmerkingen: