zondag 24 augustus 2014

zoekertje

Beste

 

Ik ben een vrouwelijke huisarts die samenwerk met een haio sinds 4 jaar. Omwille van zwangerschapsverlof van mijn haio van januari 2015 tm maart  2015 zoek ik vervanging in de praktijk. Ik ben sinds 10 jaar gestart, vnl jonge populatie, veel kindjes. De praktijk is landelijk gelegen in Dadizele ( tussen Menen en Roeselare) . Alle consultaties gebeuren op afspraak. Er zijn weinig huisbezoeken.  Geen wachtdiensten. Wij werken met medidoc. Er is geen secretariaat aanwezig maar er wordt gewerkt met een website en via die website kunnen patiënten een afspraak maken: www.dokter-marieke.be.

 

Ik ben te bereiken via mail marieke.vankeirsbilck@skynet.be of op telefoonnummer 056 / 50 58 92.

 

Dank, met vriendelijke groeten

 

Marieke Vankeirsbilck

Azalealaan 83a

8890 Dadizele

 

 

Geen opmerkingen: