donderdag 8 mei 2014

vervanging huisartspraktijk

Geachte Mevrouw,

eergisteren kreeg ik het slechte nieuws dat ik me zo snel mogelijk moet laten opereren aan de rug. Een complete verrassing.
Dat zal tweede helft juni gebeuren. Ik ben dan zeker werkonbekwaam tot het eind van dit jaar.

Vandaar mijn dringende oproep om toch voor die periode een huisarts m/v te vinden die mijn praktijk kan doen.
naam praktijk: BVBA Medisch kabinet Dr Kris Pauwels
ligging: centrum Scherpenheuvel
solopraktijk, reeds 32 jaar
duur: van begin juli tot eind december 2014
dagindeling: van maandag tot en met vrijdag, van 8u tot 19u, woensdagavond vrije avond, eventueel bespreekbaar
patiĆ«ntencontacten per dag: ongeveer 20 Ć  25,  70% consultatie, 30% huisbezoek
ik vraag geen enkele onkostenbijdrage
dringende oproepen worden natuurlijk beantwoord, maar dit doet zich uiterst zelden voor(dank zij de spoedgevallendiensten)
telefonische hulp is elke dag voorhanden
vakantie nemen is mogelijk, ik kan een beroep doen op 2 collega's in het dorp, die bereid zijn even in te vallen.
contact:  Dr Kris Pauwels   Tel: 013/77.62.64          GSM: 0475/475.183           E-mail:  kris_pauwels@yahoo.com

Van harte bedankt om mij te willen helpen bij het zoeken naar vervanging.

Vriendelijke groeten,

Dr Kris Pauwels

Geen opmerkingen: